Adventstider

Nu var det ett tag sen jag skrev. Har ju inte varit på topp sista tiden, utan har blivit sämre i min sjukdom. Har inte hittat bra sätt att skydda kroppen på. Har känts lite så här:




Hi, hi! Men de 2 sista dagarna har det varit lite lättare iaf! Märkligt nog blir det alltid värre vid fullmåne, men nu har det alltså lättat lite.

Här hemma kommer Nadja in i familjen mer o mer. Med mig är hon verkligen helt underbar! Men hon är rädd med de flesta andra. Hon har fick några barn som hon accepterar helt o fullt!

Julmarknad





I lingonriset! ❤️


Resultatet!


Fullkomligt älskar adventsmys!

En annan dag ute vid Trollstenen o plockar mossa.

Igår hittade jag dom liggande tillsammans för 1a gången!


Dagens saffranskaka jag bakade tillsammans med Judith idag! Mysigt att vara barnvakt! Vilket jag är mest jämt nu för tiden!❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dessanseds.blogg.se

Blev svårt sjuk årskiftet 2011-2012. Det visade sig att jag hade den genetiska sjukdomen EDS, Ehler Danlos Syndrom. Jag gav mig ut på ett eget sökande. Sedan ett år tillbaka blir jag sakta men säkert bättre o bättre!! Jag har utbildat mig i kraniosakral terapi samt healing. Och sedan våren 2015 använder jag Aloe Vera med stor framgång. Nu ligger fokus på fortsatt läkande samt att bygga upp min verksamhet kring healing o Aloe Vera-produkter. JAG VILL HJÄLPA ANDRA GENOM ALLT JAG FÅTT LÄRA MIG!! Instagram: Marching_for_health

RSS 2.0