Helgen är över för denna gången.

Det har varit en mkt intensiv helg. Men underbar!💕 Fokus nummer 1 har varit hundarna. Nadja kom till vår lilla familj i lördags. En underbar liten hund som behöver hitta sitt mod o sin kraft. Hon är oerhört rädd. Men jag älskar missförstådda djur. Att känna av, prova saker jag får till mig o se framstegen. Det har alltid varit min styrka med djur, jag känner av deras energi o förstår dom ofta. O jag älskar att jobba med den typen av djur! När det gäller hästar har jag alltid varit bäst på de hårda o tuffa. Det är likadant med hundar. O denna nya lilla själ är så otroligt känslig. O jag får hela tiden jobba på min energi. Jag har en väldigt stark energi som lätt övermannar känsliga, rädda, små individer. Så lika mkt som jag kan ge henne, kan hon lära mig! 💕 




Igår kväll var jag o Marcus o ett par vänner i kollade på musikal; En julsaga. I metropolen Boxholm av alla ställen!😂 Vi var där för att kolla på kusin Therese som är med! Underbar musik var det! O julstämningen började infinna sig!🎄🎄🎄



Idag har vi varit i Haga där ett par vänner skulle rida. Och så stöter jag på 2 av det gamla stallgänget där! Det visade att de kommit tillbaka dit efter alla år! Så himla kul! En bra erfarenhet för Nadja oxå, då hon fick träffa på både hästar, får, höns, katter o en stor hund! Det gick jättebra!

Nu på kvällen har jag duschat o pysslat med Leo. Han ska in på kastrering imorgon. Jag passade på att borsta Nadjas päls oxå. O jösses så mkt päls hon har. Jag går i funderingar på att klippa ner henne. Men jag kan inte riktigt bestämma mig. Skulle jag börja reagera (allergi) blir det dock ett måste.

I övrigt har det varit lite för mkt i helgen. Vilket gör att energierna påverkar mig starkare. När jag gör saker kan jag inte jobba på energierna på samma sätt. Så nu är det bara att acceptera att det behöver vara mkt vila ett tag! 

Natti mina vänner!💕💕💕



😂



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dessanseds.blogg.se

Blev svårt sjuk årskiftet 2011-2012. Det visade sig att jag hade den genetiska sjukdomen EDS, Ehler Danlos Syndrom. Jag gav mig ut på ett eget sökande. Sedan ett år tillbaka blir jag sakta men säkert bättre o bättre!! Jag har utbildat mig i kraniosakral terapi samt healing. Och sedan våren 2015 använder jag Aloe Vera med stor framgång. Nu ligger fokus på fortsatt läkande samt att bygga upp min verksamhet kring healing o Aloe Vera-produkter. JAG VILL HJÄLPA ANDRA GENOM ALLT JAG FÅTT LÄRA MIG!! Instagram: Marching_for_health

RSS 2.0