I feel happy!!!

Hej på er!!

Jag är så glad!! Igår frågade uppfödaren till Leo om någon hon kände ville ta hand om en vuxen pufftik (puff = chinese crested med hår). O det ville jag så klart!

Så idag tog jag kontakt med ägaren o de ska komma ner imorgon! Jag är så glad!!! En ny medlem till familjen!! Hon är dessvärre lite rädd o skygg. Det är Leos problem med. Men det är inget jag känner att jag inte löser!

Så det kan bli!! Jag som tom haft annons ute om att ta över en omplacering. Fick inte napp då, men kände hela tiden att det kommer att lösa sig. O nu verkar det som att det gör det!!!💕

I övrigt har jag ju haft en mkt trött period. O nu har jag accepterat att det är så det är just nu. I vilan jobbar jag för tillfället hela tiden med healing till energierna. Så skönt när man känner att det funkar!! O så skönt när man kan stå för att jag är påverkad av externa energier. JAG ÄR PÅVERKAD AV MÖRKA ENERGIER. Men jag vet att jag kommer att lösa det!! O nej, jag är inte galen! O ja, jag förstår att man kan tro det...! 😜


Ha en bra helg allihopa!!💕



Den här veckan har vi fått värma oss i filten under våra turer. 💕



Plockade in blommor i veckan. I november!!


Måste ha mysig stämning när jag ligger o vilar.



Titta vilken liten juvel.💕💕 Ett par vänner har fått tillökning i familjen!
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dessanseds.blogg.se

Blev svårt sjuk årskiftet 2011-2012. Det visade sig att jag hade den genetiska sjukdomen EDS, Ehler Danlos Syndrom. Jag gav mig ut på ett eget sökande. Sedan ett år tillbaka blir jag sakta men säkert bättre o bättre!! Jag har utbildat mig i kraniosakral terapi samt healing. Och sedan våren 2015 använder jag Aloe Vera med stor framgång. Nu ligger fokus på fortsatt läkande samt att bygga upp min verksamhet kring healing o Aloe Vera-produkter. JAG VILL HJÄLPA ANDRA GENOM ALLT JAG FÅTT LÄRA MIG!! Instagram: Marching_for_health

RSS 2.0