Send healing to Paris



Idag fick jag verkligen en övning i att inte gå in i den låga, negativa energin. Så istället skickar jag kärlek till Paris. O det behövs verkligen. Det ligger som ett mörkt täcke med rädsla,  chock, hat m.m. över det som hände. 

Vill du hjälpa situationen kan du göra så här: sitt eller ligg bekvämt. Slut ögonen o känn in kroppen mot underlaget. Ta tid på dig! Se hur området kring ditt hjärta strålar av ljus. För varje andetag strålar ljuset längre o längre bort från dig. Se nu hur detta ljus strålar mot Paris, offren, de anhöriga, all negativ energi som hela världen har sänt ut i chocken o ilskan kring det som hänt. Sitt sedan o skicka detta ljus i några minuter, eller hur länge du vill! Du kan göra flera gånger om dagen!!! O alla kan!!! 

Förstår att många kan tycka att det låter konstigt att välja att gå in i kärlek när något så här fasansfullt händer. För det naturliga för oss är att gå in i fasan. O jag säger inte att det är lätt att gå in i kärleksenergin istället. Däremot vet jag att det är det enda rätta att göra om man vill sprida ljus istället för mörker. Men det är ett val du själv måste göra, och inget är rätt eller fel. Själv var jag total expert på att gå in i mörk energi under hela mitt liv. Det är först nu de sista 2 åren jag har fått djupare kunskap om det här med energi, förstår vad som händer o gör ett medvetet val.

Mer kärlek åt folket!❤️


Send healing to Paris.

Today I really got an exercise in how to stay away from the low, negative energy. Instead I send love to Paris. And it's really needed. It is like a dark cloud of fear, shock, hatred, etc. sourounding what happend.

If you want to help the situation, you can do this: 

Sit or lay comfortably. Close your eyes o feel your body against the ground. Take your time! See how the area around your heart beams of light. For each breath radiating light  further away from you. Now see how this light beams towards Paris, the victims, the families, all the negative energy that the entire world has sent in shock o anger about what happened. Then sit o send this light for a few minutes, or however long you want! You can do this several times a day !!! And everyone can do it!!!

I understand that many may think it sounds strange to choose  love when something this horrible happens. The natural thing for us is to do is to go into the horror.  I am not saying it is easy to go into the energy of love instead. However, I know that's the right thing to do if you want to shed light instead of darkness. But it's a choice you have to do, and nothing is right or wrong. I myself was a complete expert on feeling the dark energy throughout my entire life. It's only the last 2 years I have gotten deeper knowledge of the energy concept, and started to make conscious choices.

More love to the people!❤️












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dessanseds.blogg.se

Blev svårt sjuk årskiftet 2011-2012. Det visade sig att jag hade den genetiska sjukdomen EDS, Ehler Danlos Syndrom. Jag gav mig ut på ett eget sökande. Sedan ett år tillbaka blir jag sakta men säkert bättre o bättre!! Jag har utbildat mig i kraniosakral terapi samt healing. Och sedan våren 2015 använder jag Aloe Vera med stor framgång. Nu ligger fokus på fortsatt läkande samt att bygga upp min verksamhet kring healing o Aloe Vera-produkter. JAG VILL HJÄLPA ANDRA GENOM ALLT JAG FÅTT LÄRA MIG!! Instagram: Marching_for_health

RSS 2.0