Trött,trött, trött.

Vila, vila, vila...
Tråkigt, tråkigt, tråkigt...

Men nu är det som det är. Faktum är att det händer oerhört lite i mitt liv just nu. Jag vilar o jobbar massor på de negativa energierna.

I övrigt tar jag hand om inte bara 1 utan numera då 2 hundar! Har klippt ner Nadja idag då jag började täppa igen i lungorna. Roligt var det o hon blev så jäkla fin!!
Grooming time!





Leo han kastrerades igår. Det märks inte... Här är det full rulle igen! Har tagit 2 korta promenader, han måste röra på sig o framförallt få lite stimulans. Annars klättrar han på väggarna. 












Så med en ny hund o en nykastrerad hund så är mkt av fokus på just hundarna av förklarliga skäl.

Har haft både Mosingen o ett av grannbarnen här idag. Mysigt💕 O Moa tycker det är så roligt med hundarna o hon är duktig!


Idag började jag med näringstillskott från Fitline. Jag läste om dom för några år sedan då jag var riktigt dålig. Ungefär samtidigt som jag läste om den gula dunken med Aloe Vera. Men då provade jag ju inget av det.

Iaf har båda dessa produkter följt mig genom åren. De dyker upp lite då o då. Så i våras när jag stötte på den gula dunken så provade jag ju den. O den har gjort mig gott!

O de sista 2 månaderna har Fitline-produkterna dykt upp om o om igen. Så efter alla tecken så beställde jag nu äntligen hem ett set för 3 månader. Så får vi se sen hur det funkar för mig.


Natti, natti folks!💕💕💕






Kommentarer
timmjann.blogg.se

Hej. Ser att det är ett tag sen..hur går det nu?
Själv fick jag en höft vä sida 2008. Inga problem. Denna gången hö höft april 2016 har det blivit kaos. Kramp i flera dygn. Svullet ben, vita fläckar som visade på dålig blodtillförsel. Efter tel o besök där jag rekommenderas kontakta hjärt/kärlexpertis så orkade jag inte.
Ont i nacken jämt. Lipödem i benet-?
Beslöt att börja från noll. Phstickor som visade underskott. Beställde ph-kalk och björkaska från Finland. Tagit det i 5 dgr och märker liten förändring. Din blogg är intressant men innehåller också kämpiga dagar.
Hälsningar Li

2016-07-20 @ 22:44:23
URL: http://timmjann.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dessanseds.blogg.se

Blev svårt sjuk årskiftet 2011-2012. Det visade sig att jag hade den genetiska sjukdomen EDS, Ehler Danlos Syndrom. Jag gav mig ut på ett eget sökande. Sedan ett år tillbaka blir jag sakta men säkert bättre o bättre!! Jag har utbildat mig i kraniosakral terapi samt healing. Och sedan våren 2015 använder jag Aloe Vera med stor framgång. Nu ligger fokus på fortsatt läkande samt att bygga upp min verksamhet kring healing o Aloe Vera-produkter. JAG VILL HJÄLPA ANDRA GENOM ALLT JAG FÅTT LÄRA MIG!! Instagram: Marching_for_health

RSS 2.0