Funderingar

Leos sår dag 1:


Såret dag 3:



Leo-snedpung får vi hädanefter kalla Leo-no-pung!😜


Dagens frukost: smoothie + Fitline som jag började testa igår. Efter hundrundan tog jag även min älskade Aloe Vera!


Energimässigt så har jag ju en period inte kämpat emot mörkret över huvudtaget. Istället har jag skickat healing som i en boll runt mig i då oxå till allt mörker där. Nu funkar det inte särskilt bra längre, så jag måste byta metod. Just nu jobbar jag med vad jag kallar "powerful bodylanguage". Jag föreställer mig att jag står brett isär med benen o armarna utsträckta. Detta sätt har jag jobbat på mkt tidigare. Men inte på några veckor nu. Grejen är att man ska ha ett kroppsspråk som är fullt av självförtroende o kraft. Testa du! Håll posen i minst 2 minuter. Det kommer att öka dina måbra-hormoner markant!



Jag gör så o fokuserar endast på kroppen, känslan att stå så. Mörkret kommer med sin energi=hemska känslor o ofta även bilder. Men jag drar hela tiden tillbaka fokuset till den vinnande kroppsposen. O så håller det på så i en dragkamp varje minut, varje sekund. 

Jag längtar så efter att mörkret ska ge upp, försvinna o få stå i min egen energi. Det är några årsedan nu, o jag längtar så det är inte klokt. Men tillsvidare får jag kämpa vidare.


En fotnot:
Jag jobbade mkt på "powerful bodylanguage" sensommaren o början av hösten. O så var jag på en utbildningsdag med Forever typ i slutet av september/början av oktober. O då ger en doktorand i psykologi oss en övning som hon kallar 2-minutersövningen. Jag blev så full i skratt! Det var ju precis det jag jobbade med! O så finns det tom forskning på hur det förbättrar ditt mående!

Så har det varit med massor av de saker jag har fått till mig o jobbat på! Några dagar eller veckor efter jag börjat läser jag något på fejjat om det, en film tag upp det, jag läser något på en reklamskylt osv... Fast det mesta av det har kommit från andra andliga o grupper på Facebook. Det är så jäkla häftigt att samma budskap kommer här o på andra sidan jordklotet! Jag vet inte hur  många ggr det hänt att jag skriver vad jag fått till mig o senare läser om en annan som fått precis samma, o tvärtom! Rysningar på hela kroppen får jag vid de tillfällena!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dessanseds.blogg.se

Blev svårt sjuk årskiftet 2011-2012. Det visade sig att jag hade den genetiska sjukdomen EDS, Ehler Danlos Syndrom. Jag gav mig ut på ett eget sökande. Sedan ett år tillbaka blir jag sakta men säkert bättre o bättre!! Jag har utbildat mig i kraniosakral terapi samt healing. Och sedan våren 2015 använder jag Aloe Vera med stor framgång. Nu ligger fokus på fortsatt läkande samt att bygga upp min verksamhet kring healing o Aloe Vera-produkter. JAG VILL HJÄLPA ANDRA GENOM ALLT JAG FÅTT LÄRA MIG!! Instagram: Marching_for_health

RSS 2.0