Intensiv helg

Har varit mkt i helgen. Bland annat en mässa i Folkets Hus igår. Det var riktigt roligt! Moa var med o även Leo o Frasse! 


Sötnötarna❤️


Idag har jag varit barnvakt åt en annan underbar liten tjejja! Vi var på skogspromenad vid Trollsjön. De har gjort så fint o lagt bark vid stigen från den lilla fotbollsplanen på min sida stan. Så nu kan jag ta mig fram där med rullen, vilket var omöjligt innan. Det roliga är att nu kör jag rullen till fotbollsplanen o klarar sedan att gå på stigen bort till sjön! 😜😃 Men det finns ju andra som inte kan gå, så för deras skull är jag glad!





Under mässan igår fick jag en kanalisering. Direkt när jag såg henne visste jag att hon hade hopp o budskap till mig.

Det var underbart att få så tydliga budskap från ljusvärlden! Det bekräftade det jag själv fått. Att jag på många sätt går i täten. Att jag får kunskap som är ny, eller kanske bortglömd, för världen. Att jag fått denna stora kunskap för att när jag väl lärt mig det kunna hjälpa o undervisa andra. Att jag inte ska vara rädd för att berätta om det jag gått igenom o det jag fått lära mig. Det är ju det som är meningen med det!

Jag är så tacksam att jag har så många i mitt liv dom jag faktiskt kan prata med om det jag stött på i andevärlden. O för att flera av dom faktiskt är öppna för o på många sätt förstår det jag pratar om. Det tar däremot fortfarande emot lite att stå för den jag är o det jag gått igenom för den stora massan. Så där har jag lite att jobba på! O faktum är ju att det som har hänt har hänt, o jag vet hur sant o verkligt det är. Jag har dock inte hela lösningen än, men jag vet att den kommer. Det budskapet var klockrent i kanaliseringen! Det är så skönt att få höra samma budskap jag har fått från någon annan. Det behövs då det fortfarande är tungt o jag kämpar mot mörkret. Men ljuset o kärleken kommer att vinna!! 


Det fina är att vi är så många ljusarbetare runt om hela världen. O sammanräknat - tillsammans - så gör vi stor skillnad! Faktum är att precis varenda människa är viktig o har sin roll i utrensningen av det gamla som vi går igenom nu. ❤️


Ha det gott mina vänner!!! ❤️❤️❤️❤️










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dessanseds.blogg.se

Blev svårt sjuk årskiftet 2011-2012. Det visade sig att jag hade den genetiska sjukdomen EDS, Ehler Danlos Syndrom. Jag gav mig ut på ett eget sökande. Sedan ett år tillbaka blir jag sakta men säkert bättre o bättre!! Jag har utbildat mig i kraniosakral terapi samt healing. Och sedan våren 2015 använder jag Aloe Vera med stor framgång. Nu ligger fokus på fortsatt läkande samt att bygga upp min verksamhet kring healing o Aloe Vera-produkter. JAG VILL HJÄLPA ANDRA GENOM ALLT JAG FÅTT LÄRA MIG!! Instagram: Marching_for_health

RSS 2.0