Höst

 


Hösten är här. Fina dagar känns det OK. Det är ju så vackert! Enda nackdelen är kylan o mörkret som gör sitt antåg.  
 
Jag o min man kör en niodagars kur som heter C9, Change 9. Jag gör det främst med syfte utrensning o rening. Men det är även en kickstart på en hälsosammare livsstil! Första dagarna var jag småhungrig kvällstid. Men det märkliga är att dag 3 var jag riktigt idiothungrig. Fast det var första dagen vi fick äta ett mål mat. Både igår o idag har det gått lätt o smidigt. Jag känner mig piggare än innan!
 
Var på begravning idag o inser hur långt jag faktiskt har kommit med att inte känna av andras energier. Visst grät jag o visst kände jag stundtals de andras känslor. Men största delen av tiden kunde jag gå in i hjärtat o känna ljuset där! För mig är det ett stort framsteg!
 
Ha en trevlig helg! 💕💕
 

Inhandlade varor till C9!
 
 


En ny favvo, roiboste. Mums!
 
 

💕
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dessanseds.blogg.se

Blev svårt sjuk årskiftet 2011-2012. Det visade sig att jag hade den genetiska sjukdomen EDS, Ehler Danlos Syndrom. Jag gav mig ut på ett eget sökande. Sedan ett år tillbaka blir jag sakta men säkert bättre o bättre!! Jag har utbildat mig i kraniosakral terapi samt healing. Och sedan våren 2015 använder jag Aloe Vera med stor framgång. Nu ligger fokus på fortsatt läkande samt att bygga upp min verksamhet kring healing o Aloe Vera-produkter. JAG VILL HJÄLPA ANDRA GENOM ALLT JAG FÅTT LÄRA MIG!! Instagram: Marching_for_health

RSS 2.0