Stora steg framåt!

Små steg för mänskligheten, stora steg för mig! Här går det framåt sakta men säkert! Jämför man från förra sommaren till nu så har jag kommit en lång väg. 
 
Mitt insjuknande har lett till så stora förändringar i hela min person, i min kunskap o erfarenhet. Det jag trodde var sant för 3-4 år sedan stämmer inte längre. Jag har breddar min omvärldsyn ofantligt. 
 
Jag har varit ute på ett sökande o är fortfarande till viss del. Kraniosakral behandling o tillsist healing är 2 behandlingsformer som passar mig o som jag sett hjälpa många andra. Dessa 2 har jag utbildat mig i. O jag har provat en himla massa annat.
 
Det andliga arbetet är något som är en del av mitt vardagliga liv. Ofta är det flera timmar om dagen jag lägger på det. Det kan vara meditation, ljusresor (en form av andlig resa) mm. En stor del av den kunskap jag fått de senaste åren kommer just genom andevärlden. Jag vet nu att det inte var en slump att det blev som det blev. Det finns en mening med allt! Det roliga är att healing o budskap bara kunde jag när jag började med det. Olikt allt annat i livet som jag fått anstränga mig för att lära mig. Med healingen är det inte så, det sker liksom nästan automatiskt!
 
De första åren som sjuk läste jag allt jag kom över om alternativ vård, kost, näringslära etc. Bland annat läste jag om en gul dunk som innehåller Aloe Vera. Det var något jag kände att jag ville testa på. Men på något sätt rann det ut i sanden. Men nu i våras blev jag inbjuden till en Aloe Vera kväll. O på inbjudan såg jag den gula dunken. Så givetvis gick jag dit o köpte hem den o testade den! O nu är jag fast! Forever Living som företaget bakom dunken heter, har gett mig en bredd.
 
 
 


 
 
 
I veckan ringde jag Försäkringskassan o sa att jag vill börja jobba 25%!!! Jag känner nu att jag kan klara 10 h/v, även om jag vet att det ligger på övre skalan på vad jag klarar av.
 
Men jag är så taggad!! Jag vill hjälpa människor!! Så snart blir det förhoppningsvis möte med FK o AF o jag kan starta mitt företag!!
 
Spånar på namn men kan inte riktigt bestämma mig.
 
Marching for health
 
Själ o hjärta 
 
 
Hm, jag vet inte vad det ska bli.
 
 
Den som lever får se!
 
Nu satsar jag iaf på att fortsätta bli friskare, piggare, starkare o gladare!
 
 
Hej på er!!
 
 

Utomlands för 1a gången sen jag blev sjuk. Helt jäkla underbart!!!
 
 


 
 
 

Solnedgång vid havet ❤️❤️❤️
 
 

Selfie i Turkland!
 
 

The löv of my life 💕


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dessanseds.blogg.se

Blev svårt sjuk årskiftet 2011-2012. Det visade sig att jag hade den genetiska sjukdomen EDS, Ehler Danlos Syndrom. Jag gav mig ut på ett eget sökande. Sedan ett år tillbaka blir jag sakta men säkert bättre o bättre!! Jag har utbildat mig i kraniosakral terapi samt healing. Och sedan våren 2015 använder jag Aloe Vera med stor framgång. Nu ligger fokus på fortsatt läkande samt att bygga upp min verksamhet kring healing o Aloe Vera-produkter. JAG VILL HJÄLPA ANDRA GENOM ALLT JAG FÅTT LÄRA MIG!! Instagram: Marching_for_health

RSS 2.0